maanantai 20. helmikuuta 2012

Kun onnellisuus iskee

Tänään mulla on ollut hyvä päivä. Viime yönä katoin telkasta Transformers 3, kun ei sieltä muutakaan tullut ja sit pelästyin melkein kuoliaaksi kun kuulin viestiäänen. Huomattuani et se oli mun ihastus, sanotaan nyt vaikka Frans, niin alko heti hymyilyttään. Ei olla sen kanssa puhuttu perjantain jälkeen ja tuntuu muutenkin nykyään vaikeelta olla erossa siitä. En tiiä miten tuun kestää tän lomaviikon.


Höpöteltiin niitä näitä sen kanssa jonkun aikaa ja sit se kysy mitä teen tiistaina. Sanoin että en tiiä vielä ja se sano et voitais tehdä sillon jotain jos haluun. 'Tarkotat seksii', sanoin sille. 'Nojoo jos sä haluat', se vastas. Ja kyllä, mulla on ihastukseni kanssa seksisuhde, ollu nyt vähän yli kuukauden. Onhan se osaks vaikeeta, mut molemmat saa mitä haluaa. Paitsi mä en saa parisuhdetta, jossa voi sanoo rakastavansa toista. Sitä mä oon kaivannut jo kauan.


Mut joo, kuten mä sanoin niin tänään on ollu hyvä päivä. En oo tehny oikeestaan yhtikäs mitään mut en oo myöskään ollu surullinen. On vaan hymyilyttäny koko päivän. Tää päivä on oikeestaan menny siihen et oon maannu sängyssä, syöny jätskiä ja kävinhän mä suihkussakin. Sit käväsin koiran kanssa puolen tunnin lenkillä ja päädyin koneelle. Monipuolinen päivä kerrassaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti